Distribucija reklamnog materijala

Distribucija reklamnog materijala

Podela flajera po celoj teritoriji Srbije

Pratimo svaku podelu flajera putem GPS

Želite da organizujete podelu flajera i reklamnog materijala, ali želite da budete sigurni da će svaki do poslednjeg flajera zaista i biti podeljen? Na pravom ste mestu.

Poverenje klijenata nam je najbitnije i iz tog razloga smo razvili sistem praćenja podele flajera i reklamnog materijala koji nam omogućuje da nadgledamo sam proces podele i da klijentima dostavljamo dokaze o urađenom poslu.

da li ste znali flajeri

Izračunajte okvirnu količinu za podelu flajera i pošaljite nam vaš upit na e-mail.


Kalkulator



Mapa Srbije


Na koji način vršimo podelu flajera

Na početku svakog meseca pravi se plan podele materijala po danima za naredni mesec. Do detalja razvijamo strategiju kojim danima i na kojim mestima pokrivamo određeni region.Klijent se obavestava kada počne podela a naši zaposleni na terenu u stalnom su kontaktu sa zaposlenima u agenciji,kao dokaz o obavljenom poslu dostavljaju se fotografije izvršenja podele reklamnog materijala u realnom vremenu. Po završenoj distribuciji, vršimo našu internu kontrolu, a klijentima pružamo usluge kontrole po gradovima, razvozeći ih na odabrana mesta. Takođe, dostavljamo i pisani izveštaj mapiranog područja. Naše dugogodišnje iskustvo pokazalo je da nas ovaj model rada dovodi do najvažnijeg cilja, a to je najsigurnija distribucija vaših reklama i flajera.


da li ste znali flajeri

Podela flajera kao vid marketinga?

Ukoliko se još uvek dvoumite da li su flajeri efikasan način promocije vašeg biznisa, pogledajte naš blog kako biste pročitali studije slučaja u kojima je istraživana upravo efikasnost offline reklamiranja. Rezultati do kojih su istraživači došli ukazuju da flajeri mogu biti veoma efikasni u dostizanju postavljenih ciljeva, naročito ako je reč o industrijama čije usluge još uvek nisu digitalizovane. Veliki broj vaših potencijalnih kupaca se nalazi na Internetu i tamo provode sve više vremena, međutim i dalje se svako od nas više nalazi u fizičkom i realnom svetu. I dalje je većina naših socijalnih interakcija svedena na fizički i opipljiv svet. Dok se reklama na Internetu može odmah izbeći, flajeru u sandučetu ili u našim rukama ne može odoleti naša pažnja.

Zato, ne oklevajte i pozovite nas - a mi ćemo vas posavetovati koji vid reklama je najefikasniji za promociju vašeg biznisa.